uczeń z opinią o potrzebie kształcenia specjalnego o numerze 289/2021/2022
- Dostosowanie metod i form pracy do indywidualnych możliwości psychofizycznych chłopca;
- podstawę programową realizować uwzględniając jego ograniczenia ruchowe;
- wydłużać czas pracy na wykonanie zadań, na każdą czynność angażującą motorykę małą i dużą; złagodzić kryteria oceny w tym zakresie;
- złagodzić kryteria oceny angażujących koordynację wzrokowo – ruchową, sprawność manualną, w tym zasady oceny prac pisemnych i graficznych, rysunków, prac manualnych, zadań geometrycznych;
- wydłużać czas pracy na wykonanie zadań , w tym pisanie i czytanie ( również podzcas sprawdzianów);
- podczas lekcji utrzymywać stały kontakt, wspierać w działaniu;
- do opanownaia treści edukacyjnych stosować wielozmysłowe metody uczenia;
- dostosować przestrzeń klasową do swobodnego poruszania się;
- zapewniać pomoc w nadrabianiu zaległości;
wydawać krótkie polecenia, sprawdzać stopień ich zrozumienia